Maak een keuze uit onze zeer brede collectie scherp geprijsde draagtassen die wij voor u op voorraad houden.
T.a.v.
De pioniers van de herbruikbare tassen zijn zonder meer de (online) schoenenwinkels. Bedacht vanuit de behoefte om niet langer de prijzige aankopen in een simpel plastic tasje de winkel te zien verlaten. De totale klantenreis – van begin tot eind – moet uitgedacht zijn. Als gevolg hiervan is de herbruikbare schoenentas in het leven geroepen. Het doel? Een positieve winkelervaring creëren en de klant een speciaal gevoel geven door middel van een mooie shopper. De grote schoenendozen worden in plaats van in een onhandig tasje, verpakt in een luxe tas die comfortabel gedragen kan worden. De kans is zeer aannemelijk dat de modebewuste consument de fraaie schoenentas regelmatig als boodschappen-, sport- of zelfs laptoptas gaat hergebruiken. Dit zorgt voor extra reclame-uitingen voor u op straat.
Het mooie aan de schoenentas is dat we ze in elk formaat kunnen leveren: van postman bag tot big shopper. We werken veel met synthetische en natuurlijke materialen die zich volledig naar de schoenendoos vormen. Waar sommige shops vinden dat er minimaal twee schoenendozen in één schoenentas moeten passen, stemt de ander het formaat af op de grootste schoenendoos. Aangezien we merkten dat schoenenwinkels regelmatig te kampen hebben met uitverkoop, bieden we de mogelijkheid om voor twee varianten te gaan: een minder luxe, voordeligere schoenentas tijdens de uitverkoop, een stijlvoller exemplaar in de overige maanden. Zo kunt u rendabel uw schoenentassen blijven uitgeven en kunt u tegelijkertijd uw klanten blijven voorzien van een herbruikbare draagtas. Aangezien de tassen er vaak best prijzig uitzien, kunt u uw fashionliefhebbers optioneel zelfs om een kleine bijdrage vragen. Een bijdrage die vanuit u als vele malen sympathieker wordt ervaren, dan wanneer u – met de plastic wet in het achterhoofd – hetzelfde symbolische bedrag voor een plastic tas vraagt.
Voor elke schoenentas is het essentieel dat het een kenmerkende uitstraling heeft, waarmee u en uw trendy consumenten willen worden geassocieerd. Waar het ene merk voor een klassieke, elegante look gaat, is het voor de ander juist een logische keuze om de natuurlijke schoonheid van het rauwe katoen in het ontwerp op te nemen. Ervaar zelf de kracht van deze bijzondere, subtiele advertentietool.