Maak een keuze uit onze zeer brede collectie scherp geprijsde draagtassen die wij voor u op voorraad houden.
T.a.v.
Goodiebags zijn hot! Van bioscoopketens tot eventplanners van invloedrijke bloggers: ze zien allemaal het nut in van deze herbruikbare, kleine allemansvriend. De tas alleen is al een goodie te noemen. Menig consument kijkt reikhalzend uit naar het moment waarop een merk haar gratis verrassingspakketje met goodies uitreikt. Als merk is het een opvallende, originele manier om de aandacht van de consument te krijgen en promotie te maken. Reclame op een moment dat uw (potentiële) klanten onbewust gevoeliger zijn voor welke vorm van reclame dan ook. Het formaat van de tas speelt een belangrijke rol in het geheel. Ons advies is liever te gaan voor een kleinere goodiebag, waardoor de tas helemaal vol zit. Bij een grote tas zwemmen de merkproducten figuurlijk in in de goodiebag. Klein maar fijn is in dit geval ons motto!
Een goodiebag wordt gekenmerkt door het uit zichzelf staande compacte model met de handige hengseltjes. Het is voor consumenten niet alleen een leuk kleinigheidje om te krijgen, maar ook in vergelijking met een normale plastic tas een leukere manier om een cadeau in te verpakken. Goed om te weten: Het design van de goodiebag bepaalt u als ontwerper zelf tot in de puntjes. Van merklogo in volle PMS-kleuren tot oogverblindende full color fotoprints, aan u de keuze.
Eén van de bekendste plekken waar de goodiebag niet meer is weg te denken, is de populaire Huishoudbeurs. Goodiebags vol met spotgoedkope beursaanbiedingen waar elke exposant maar al te graag een plekje in wil bemachtigen. Een goodiebag is op deze beurs dé manier om uw folders en samples op een leuke manier mee te geven.
Kies voor een opvallende opdruk of een handig formaat, zodat uw goodiebag het meest in het oog springt op deze populaire beurs.