Maak een keuze uit onze zeer brede collectie scherp geprijsde draagtassen die wij voor u op voorraad houden.
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik de tassen bestellen?
U kunt uw bestelling per e-mail doorgeven aan info@uts-bags.nl
Om uw bestelling in gang te kunnen zetten hebben wij naast de productgegevens het volgende nodig:
- Instructies m.b.t. de bedrukking van de tassen.
- Het gewenste aantal tassen.
- De gewenste levertijd (eventueel een deadline).
- A.W. gegevens t.b.v. orderbevestiging, factuur en aflevering.
- Uw referentie(s) die mogelijk op documenten aangegeven dienen te worden.
Hoe kan ik een een bestand groter dan 5MB toesturen?
Bestanden groter dan 5MB kunnen in de meeste gevallen niet gemaild worden. Deze bestanden kunt u ons toesturen via WeTransfer. WeTransfer is een Nederlandse down- en uploaddienst waarmee grote bestanden tot twee gigabyte gratis verstuurd kunnen worden. www.wetransfer.com
Kunnen de tassen voor een door bij aangegeven deadline worden geleverd?
Ja, wij leveren de tassen eventueel gegarandeerd voor een bepaalde deadline.
Bij ons geldt “afspraak is afspraak”, daarom hoeft u zich geen zorgen te maken dat de tassen niet op tijd geleverd worden voor uw evenement, opening of ter aanvulling van uw voorraad.
Krijg ik na een bestelling een proefdruk ter controle?
Ja, u ontvangt altijd een drukproef.
Bij een bestelling van tassen die in het Verre Oosten worden geproduceerd ontvangt u naast een digitale drukproef ook een productiemonster.
Hoe worden de tassen verpakt?
De tassen worden in bulk of in plastic verpakt in stevige exportkartons. In overleg kunnen wij de verpakking aan uw wensen aanpassen of zelfs een kant en klare verzendverpakking voor u verzorgen..
De maximale hoeveelheid tassen per doos is afhankelijk van het formaat en het model van de tas. Gemiddeld verpakken wij zo’n 100 tassen in een doos.
Hoe worden de tassen bij mij afgeleverd?
De tassen worden op het door u aangegeven afleveradres aangeboden op euro- of blokpallets door ons vervoerbedrijf Transmission.